Powered By Blogger

Σελίδες

Translate

Περιβάλλον

4/12/2016

Επικήδειος σε μια διαδρομή 

Πως προστατεύεται στην πόλη μας το πράσινο



Δευτέρα, 31 Μαρτίου 2014

ΕΜΕΙΣ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ

Pamepreveza … Και αφού χαράχτηκαν οι πεζόδρομοι και έπεσαν τα πρώτα υλικά τότε το ενδιαφέρον για το περιβάλλον φούντωσε και έγινε οργή έτοιμο να πνίξει όποιον ευθύνεται και υπέγραψε για ένα έργο που εδώ και χρόνια είχε αποφασιστεί, αδιαφορώντας για τις συνέπειες και καταλογίζοντας ευθύνες στους υπογράφοντες, ενώ το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης έχουν όλοι όσοι αντιδρούν. Γιατί η άγνοια δεν συγχωρείται εάν ενδιαφέρεσαι πραγματικά για το συμβαίνει γύρω σου και μιλάς εκ μέρους μιας μικρής ή μεγάλης μερίδας των πολιτών αυτού του τόπου.
Και ενώ η μελέτη ήταν γνωστή και είχε παρουσιαστεί με τον τρόπο που παρουσιάστηκε κανείς δεν ενδιαφέρθηκε τότε να ασχοληθεί και αν την μελέτησε και εντόπισε τα λάθη και τα εγκλήματα, γιατί περίμενε τόσα χρόνια να εκδηλώσει την οργή του και μάλιστα προεκλογικά
Το παρακάτω δημοσίευμα το γράφω με αφορμή
1. τον παραπάνω σχολιασμό που περιέχει μια ενδιαφέρουσα τοποθέτηση
2. σχόλιο του έγκριτου επιστήμονα και συμπολίτη μας κου Λουκά Μιχάλη στη συνάντηση της Δευτέρας 24/3/14 στο εργατικό κέντρο
3. σχόλια και μικροπολιτική καφενείου
Διαχρονικά οι θέσεις μου για υλοποίηση στην πράξη του χαρακτηρισμού του δάσους της Κυανής ως δάσος αναψυχής (δηλαδή κλείσιμο του δρόμου στα αυτοκίνητα), τεκμηριώνονται με δημοσιεύματα και κυρίως με την ημερίδα του 2003 που έγινε ως συνέπεια της δέσμευσης της τότε δημοτικής αρχής στην οποία συμμετείχα (2002-06). Στην παρουσίαση που έκανα ως Πρόεδρος του Συλλόγου Αγίου Γεωργίου θέσαμε αυτό το θέμα όπως και τη σύνδεση του δάσους με το ιστορικό κέντρο. Υπήρξαν και άλλα καθοριστικά ζητήματα για τη λειτουργία και την αναβάθμιση της κυανής ακτής ως πλαζ και μάλιστα μερικά υλοποιήθηκαν όπως δείξαμε και στον απολογισμό του Δήμου το 2004. Αναφέρω δύο: το χαμήλωμα των προβόλων και την κατασκευή του παραλιακού πεζόδρομου από Πανόραμα μέχρι Κάστρο Παντοκράτορα.
Η μελέτη Βοκοτόπουλου ανασύρθηκε από τα συρτάρια των υπηρεσιών ως η μοναδική μελέτη για να προλάβει ο Δήμος την ένταξη του έργου ανάπλασης στο Γ κοινοτικό πλαίσιο (μέτρο 3.2.1. ΠΕΠ Ηπείρου, 8ος 2004). Η επικαιροποίηση της μελέτης αυτής συνοδεύτηκε και με εναρμόνισή της στις τότε ανάγκες όπως περιγράφηκαν και στη προαναφερθείσα ημερίδα. Πχ εντάχθηκε ο παραλιακός δρόμος (Πανόραμα-Κάστρο) και οι αναπλάσεις των προβόλων (ξύλινη επένδυση κλπ). Ο ποδηλατοδρόμος φαίνονταν στο τοπογραφικό επί του αυτοκινητόδρομου. Ψήφισα και εγώ για τη ένταξη αυτού του έργου προς χρηματοδότηση από το Γ ΚΠΣ παρά την πάγια θέση μου για κλείσιμο του δρόμου της Κυανής. Εκ των πραγμάτων διαπιστώνω ότι ούσα και σήμερα μειοψηφία, η άποψή μου αυτή είναι ή μόνη που θα απέτρεπε τις σημερινές δυσάρεστες εξελίξεις αφού ο πεζόδρομος- ποδηλατόδρομος θα ανασχεδιάζονταν στον αυτοκινητόδρομο δηλαδή εκτός του δάσους. Παρά τα μέτωπα από την άσκηση των καθηκόντων μου στο Δήμο, είχα την ευκαιρία στις τεχνικές υπηρεσίες να θέσω ερωτήματα για εναλλακτικές προτάσεις στον ανασχεδιασμό του έργου (γιαυτό το θέμα από την ΤΥ έγινε αναφορά και στο πρόσφατο Δημ. Συμ.). Αυτό που δεν σκέφθηκα ήταν να αρνηθώ να ψηφίσω, δηλαδή να αρνηθώ την ένταξη του έργου στο Γ ΚΠΣ που ήταν και ο μόνος τρόπος υλοποίησής του.

Η εμπειρία μου από τη θητεία μου στο Δημ. Συμ. την τετραετία (2002-06) συμπυκνώνεται σε λίγες λέξεις που κατά καιρούς έχω δημοσιεύσει. «Η πόλη δεν έχει εμπεδώσει την αναγκαιότητα αυτονόητων αλλά θεμελιωδών αλλαγών για τη λειτουργία της ως ανθρώπινης πόλης». Δεν είχε λοιπόν νόημα να συμμετέχω ξανά (μετά το 2006) στην ενεργό πολιτική κάνοντας συμβιβασμούς αντίθετους με τις αρχές μου για να υπηρετήσω κατά τη δική μου άποψη πλειοψηφούσες μεν λαθεμένες δε αντιλήψεις. Σήμερα ως απλός πολίτης ασκώ το δικαίωμά να εκφράζω την άποψή μου και να παλεύω με συμπολίτες μου για ζητήματα που μας αφορούν.
Υγ 1
Τις επιπτώσεις από την εφαρμογή μιας μελέτης οι απλοί πολίτες δεν μπορούν να αντιληφθούν κοιτάζοντας τα τοπογραφικά της. Η τεχνική υπηρεσία, οι γεωπόνοι του τμήματος περιβάλλοντος, η δασική υπηρεσία μπορούν να έχουν μια βαρύνουσα άποψη. Όταν όμως ο σχεδιασμός υπακούει στη γενικότερη αντίληψη που είναι και πολιτική θέση των Δημοτικών Αρχών ότι δηλαδή ο αυτοκινητόδρομος της Κυανής είναι ιερός και απαραβίαστος, προφανώς όλες οι εμπλεκόμενες υπηρεσίες με αυτό ως δεδομένο, δέχθηκαν την αρχική μελέτη με τις διαδρομές μέσα στο δάσος. Με την υλοποίηση του έργου φάνηκε το μέγεθος του προβλήματος που ξεσήκωσε την κοινή γνώμη.
Υγ 2
Οι επώνυμοι πολιτικοί και μη παράγοντες που για δικούς τους λόγους εστιάζουν στις εκάστοτε ευθύνες ας απαντήσουν στο καίριο διαχρονικό ερώτημα: είναι δυνατόν με οποιοδήποτε τύπο ανάπλασης το δάσος της Κυανής να είναι δάσος αναψυχής με τον αυτοκινητόδρομο στην καρδιά του? (μη ξεχνάμε ότι ο δρόμος αυτός πήρε πολλές ζωές συνανθρώπων μας).
Αν οι παρεμβάσεις των φορέων και οι αντιδράσεις των κατοίκων δεν κινούνται σε αυτή την κατεύθυνση (κλείσιμο του δρόμου) τότε πιθανή αλλαγή με μονοδρόμηση και μεταφορά του ποδηλατόδρομου στο οδόστρωμα μπορεί να θεωρηθεί (;) ως μία θετική εξέλιξη. Κατά την δική μου όμως πάγια θέση δεν υλοποιείται ο χαρακτήρας του δάσους ως δάσος αναψυχής.
Υγ 3
Η πολιτική και μάλιστα από πολιτικούς άνδρες πρέπει να ασκείται δημόσια και η αντιπαράθεση να είναι αντιπαράθεση ιδεών και επιχειρημάτων. Δυστυχώς όμως στη δύσμοιρη πόλη μας από κάποιους η πολιτική ασκείται με συκοφαντίες και χυδαιότητες σε επίπεδο καφενείου. Ο τρόπος αυτός βοηθάει κάποιους στη διεκδίκηση της εξουσίας όμως υποβαθμίζει το αξιολογικό κριτήριο της κοινωνίας μας στην επιλογή ικανών ανθρώπων που θα χαράξουν το δρόμο για ένα καλύτερο μέλλον.

Κώστας Καλέντζης


Τρίτη, 25 Μαρτίου 2014

Οι άλλοι και μεις - 95 δένδρα

Εικόνα 1. Μηχανισμός στήριξης για την προστασία δένδρου από την πτώση σε πόλη που πραγματικά σέβεται το περιβάλλον.

Εικόνα 2. Εμείς. 15 Μαρτίου 2014. Άλσος Κυανής. Μετρήθηκαν (και αριθμήθηκαν) τα δένδρα που είναι εντός ή εφάπτονται των πεζόδρομων-ποδηλατόδρομων στο μέχρι τώρα έργο (υπολείπεται ακόμα ένα κομμάτι). Στην εικόνα 2 διαβάζετε τον αριθμό 84. Στο τέλος της καταμέτρησης είναι 95 δένδρα. Μίλησα με τον Πρύτανη του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθήνας κ. Λουκά Μιχάλη. Το δικό μου συμπέρασμά (μακάρι να διαψευστώ): Ολική καταστροφή.

Μόνη λύση, ριζική αναμόρφωση μελέτης (ίσως είναι πλέον αργά) για κλείσιμο του αυτοκινητόδρομου (κολυμβητήριο-οικισμός Αγίου Γεωργίου) και χάραξη στο οδόστρωμα πεζόδρομου-ποδηλατόδρομου. Οι πιστώσεις που απελευθερώνονται να διατεθούν για μια "γενναία" αναδάσωση και μια πραγματική ανάπλαση. Αν αυτό εμπεριέχει το ρίσκο ακύρωσης του έργου, ναι να ακυρωθεί. Άλλωστε δεν χρειάζονται μεγάλα κονδύλια να κλείσεις το δρόμο να κάνεις σηματοδότηση και χάραξη για να αποδοθεί στους πεζούς και ποδηλάτες. Ας κληθούν οι φορείς και οι δημότες για την αναδάσωση. Μετρήσατε πόσα δένδρα φύτευσε ο Σύλλογος Αγίου Γεωργίου και πότιζε τα καλοκαίρια με τη συνδρομή εθελοντών συμπολιτών μας? Για όσους ακόμα δεν έχουν εμπεδώσει αυτήν την αναγκαιότητα η εναλλακτική για την κυκλοφορία δίδεται "απλόχερα" και είναι ο δρόμος πλάι στο κάστρο που διπλοδρομείται και τοποθετούνται κολωνάκια που τον διαχωρίζουν στις δύο κατευθύνσεις. Ο μικρός δρόμος από το κάστρο προς το αναψυκτήριο (κυανή), δίδεται για πρόσβαση σε αυτό (ανεφοδιασμός) αλλά και για πάρκινγκ αναπήρων. Αν αυτό όλο το σενάριο θεωρείται (για όσους σκέπτονται με κριτήρια μεσαίωνα) επαναστατική αλλαγή, όποιος το αποτολμήσει όχι μόνο να τον ψηφίσουμε αλλά «να τον ανεβάσουμε στο πάνθεον των ηρώων και να του κάνουμε και ανδριάντα εν ζωή».
Κώστας Καλέντζης



Πέμπτη, 6 Μαρτίου 2014

ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΚΑΙ ΜΕΙΣ  (ο κόμβος και η πεζοδιάβαση Αγίου Γεωργίου)

Εικόνα 2
Οι άλλοι. Σε μια πόλη εκτός Ελλάδας. Δημόσιος ανελκυστήρας ανεβάζει και κατεβάζει πεζούς από το ένα επίπεδο της πόλης στο άλλο δίνοντας τη δυνατότητα να παρακάμπτονται τα πολλά σκαλοπάτια. Θα μου πείτε άλλες κοινωνίες, άλλες δυνατότητες και ίσως και περιττές πολυτέλειες. Δεν διαφωνώ όμως εστιάζω στο γεγονός που ένας φορέας πολιτικής (Δήμος) σκέφτεται τους πολίτες του και ανάλογα με τις οικονομικές του δυνατότητες σχεδιάζει παρεμβάσεις που τους διευκολύνουν

Εικόνα 1
Εικόνα 1β
Εμείς. Στον κόμβο στα καλάμια δίπλα στο κάστρο του Αγίου Γεωργίου, συγκλίνουν δρόμοι με μεγάλο κυκλοφοριακό φόρτο (είσοδος και έξοδος πόλης, δρόμος Κοκκινιάς κλπ). Το σημείο όμως αυτό είναι επίσης  και τόπος διάβασης πεζών και ποδηλατών που συρρέουν από μεγάλο μέρος της πόλης (Κοκκινιά, Λευκαδίτικα, Νεάπολη κλπ).
Η κίνηση αυτών των πεζών και ποδηλατών κυρίως την καλοκαιρινή περίοδο με τελικό προορισμό την πλαζ της πόλης, αυξάνεται κατακόρυφα. Την ίδια όμως περίοδο αυξάνεται σε υπέρτατο βαθμό και η κυκλοφορία των αυτοκινήτων. Δεν είναι υπερβολή να πούμε ότι εκεί παίζεται καθημερινά ένα μακάβριο παιχνίδι ζωής και θανάτου για τους πεζούς και ποδηλάτες μεταξύ των οποίων ηλικιωμένοι άνθρωποι, μητέρες με καροτσάκια, παιδιά κλπ. Μακάρι να διαψευστώ αλλά μάλλον και δω θα θρηνήσουμε θύματα αν αδρανήσουμε. Μην ξεχνάμε  τους νεκρούς που μέτρησε η κοινωνία μας στον αυτοκινητόδρομο της Κυανής. Σε ένα δρόμο που με τη χρήση του σήμερα, αναδεικνύεται η πιο άσχημη πλευρά της πόλης μας προσδίδοντάς της τριτοκοσμικά χαρακτηριστικά.  


Εικόνα 1 και 1α
Λίγα μέτρα πάνω από τον προαναφερθέντα κόμβο όπως φαίνεται στον  χάρτη (1) και στην εικόνα (1α), υπάρχει μία μεγάλη υπόγεια διάβαση (έγινε με το έργο της ζεύξης).
Η διάβαση αυτή που καταλήγει δίπλα στο κάστρο του Αγίου Γεωργίου προς το μέρος της Κυανής Ακτής, ήταν μία μεγάλη κυκλοφοριακή αναγκαιότητα για τους πεζούς που έτσι θα απέφευγαν την «καρμανιόλα» του κόμβου.
Χρόνια τώρα με ευθύνη των αρχόντων της τοπικής εξουσίας (δεν εξαιρώ τον εαυτό μου κατά το διάστημα που συμμετείχα παραπάνω υπόγεια διάβαση έχει αφεθεί στην τύχη της, έχει χορταριάσει, έγινε αδιάβατη και έχει ξεχαστεί από «θεούς»  και ανθρώπους. Φοβάμαι δε ότι μετά από τόσα χρόνια απραξίας, σήμερα οι νυν δημοτικοί μας άρχοντες ίσως δεν γνωρίζουν την ύπαρξή της.
Σε λίγο οι υποψήφιοι θα αρχίσουν τις διακηρύξεις για σεβασμό στον πολίτη και τη ζωή του, για ανθρώπινη πόλη κλπ. Με όλα αυτά θα αιωρείται και ένα καίριο ερώτημα. «Τι θα κάνετε με την υπόγεια διάβαση του Αγίου Γεωργίου για να προστατεύσετε τη ζωή των συμπολιτών μας»
Το αξιοπερίεργο του «πράγματος»  έγκειται στο ότι τουλάχιστον για τους πεζούς για να τους αποδοθεί  η διάβαση αυτή, δεν απαιτείται κανένα μεγάλο κόστος όπως επίσης είναι ελάχιστο και το κόστος χάραξης του πεζόδρομου – ποδηλατόδρομου στο οδόστρωμα του αυτοκινητόδρομου του άλσους.    
Εικόνα 1 (χάρτης)
Στον πρόχειρα σχεδιασμένο χάρτη έχει σημανθεί μία διαδρομή που περιέχει τον πεζόδρομο ποδηλατόδρομο της Νεάπολης (σπουδαίο έργο), συνεχίζει με το δρόμο της ντάπιας της Κοκκινιάς και μέσα από την υπόγεια διάβαση καταλήγει στο άλσος της Κυανής.
Δηλαδή την πόλη μας (με παρεμβάσεις μικρού κόστους) θα μπορεί να κυκλώσει από το φόρο μέσω της υπόγειας διάβασης μέχρι την παραλία ένας τεράστιος πεζόδρομος - ποδηλατόδρομος που θα αλλάξει το χαρακτήρα και τις λειτουργίες της, θα ενισχύσει τον ανθρώπινό της χαρακτήρα.
Περιμένω από τους υποψήφιους να δω τις δεσμεύσεις τους ελπίζοντας στην επετειακή παρέλασή τους οι ποδηλάτες μας να διασχίσουν κάποτε αυτό το μεγάλο ποδηλατόδρομο. Θεωρώ επομένως αυτονόητη τη πίεση του συλλόγου ποδηλατών προς αυτή την κατεύθυνση.
Υγ1
Στην αντίθεση αντιλήψεων που εκφράζουν ο τίτλος του δημοσιεύματος  και οι εικόνες (1) και (2),  καθοριστικός είναι ο κοινωνικός ρόλος ως συνισταμένη νοοτροπίας πολιτών που επηρεάζει το σύστημα εξουσίας το οποίο  με τη σειρά του παρεμβαίνει και διευθετεί. Για να το κάνω «λιανά» μέσα μου ελλοχεύει ο φόβος ότι ένα μεγάλο μέρος της κοινωνίας μας τοπικά και ευρύτερα, έχει ενστερνιστεί έναν τρόπο ζωής με τριτοκοσμικά χαρακτηριστικά και επομένως η φωνή η δική μου και άλλων συμπολιτών ίσως είναι «φωνή βοώντος εν τη ερήμω». Αν έτσι έχουν τα πράγματα είμαστε άξιοι της τύχης μας. Όμως αν  οι επόμενες γενιές κλαίνε πάνω από το πτώμα μιας λειτουργικά «κατακρεουργημένης»  πόλης τότε θα είμαστε όλοι συνυπεύθυνοι.
Υγ2
Το αρχικό δημοσίευμα συντάχθηκε στις 17 Φεβρουαρίου 2014 (ψηφιακό αποτύπωμα) και αυτές τις μέρες πρόσθεσα λίγες λέξεις  με αφορμή τα σχόλια, τις συζητήσεις και τις παρεμβάσεις  φορέων για την κυανή ακτή.
Κώστας Καλέντζης



Σάββατο, 15 Φεβρουαρίου 2014
Οι άλλοι και μεις - Επιδρομή
Εικόνα 1, κάπου στον πολιτισμένο κόσμο όπου τα πάρκα που δεν είναι και λίγα αποτελούν χώρους αναψυχής και περιπάτου μακριά από το πολύβουο αστικό περιβάλλον.

Εικόνα 2, Κυανή ακτή Πρέβεζας. Ο μοναδικός  πνεύμονας περιαστικού πρασίνου σε μια πόλη που λείπουν τα πάρκα τα δε πεζοδρόμια αποτελούν «είδος εν ανεπαρκεία».  

Εικόνα 2 α, οδύνη και όνειδος, τι και αν χρόνια τώρα δημότες και φορείς  πολιτών υψώνουν φωνή διεκδικώντας ως δίποδα όντα το δικό τους χώρο. «Φωνή βοώντος εν τη ερήμω». Τα «πράγματα» εδώ  έχουν τη δική τους δυναμική έξω και πέρα από την λογική του αυτονόητου που λέει πχ ότι ο μοναδικός σχεδόν πνεύμονας πρασίνου (Κυανή ακτή) είναι αυτός στον οποίο μπορεί να αναδειχθεί ο ανθρώπινος χαρακτήρας της πόλης μας. ´Όμως χρόνια τώρα αυτό ακυρώνεται με τον αυτοκινητόδρομο που διασχίζει το άλσος το οποίο (άλσος) λόγω ανυπαρξίας πολιτικής διαχείρισης συρρικνώνεται επικίνδυνα.
´Έτσι ενώ θα έπρεπε με ενδιαφέρον και ευαισθησία οι αρμόδιοι φορείς εξουσίας επιτέλους να ενσκήψουν στο θέμα πριν υλοποιηθεί η μελέτη ανάπλασης, ήδη ο εργολάβος (υποθέτω) επέδραμε για την περαιτέρω τσιμεντοποίηση με την κατασκευή του ποδηλατόδρομου όχι επί του υπάρχοντος οδοστρώματος αλλά μέσα στο άλσος.  Έτσι για μια ακόμα φορά ο αυτοκινητόδρομος αυτός  μένει «ιερός και απαραβίαστος». Ένας χώρος στον οποίο κατά δραματικό τρόπο επιβεβαιώνεται ότι παραδίδουμε στις επόμενες γενιές μία πόλη όπου οι άνθρωποι  ως πεζοί θα υφίστανται μία διαρκή καταδυνάστευση από τα αυτοκίνητα πολλές φορές με κόστος τη ζωή τους.

Υγ
Στις πόλεις σε όλο τον πολιτισμένο κόσμο επεκτείνουν διαρκώς τους πεζόδρομους και εμπλουτίζουν το αστικό τους περιβάλλον με πράσινο. Δίνουν διαρκώς καινούργιο χώρο στους πεζούς και ποδηλάτες. Τι συμβαίνει στη δική μου πόλη?  Γιατί αυτή η διαστροφική συμπεριφορά?  Περιμένω μιαν απάντηση από τους υποψήφιους των εκλογών.


Πέμπτη, 21 Φεβρουαρίου 2013
Οι άλλοι και μεις - Σαμάρια
Εμείς  19 Φεβρουαρίου 2013 - 17:36
Εικόνα 1
Η είδηση (pamepreveza): 
«Πρέβεζα: Σοβαρός τραυματισμός 35χρονου σε τροχαίο – Άμεση ανάγκη για αίμα
Άμεση ανάγκη για αίμα έχει ο 35χρονος ο οποίος σήμερα τα ξημερώματα γύρω στις 03:00 σύμφωνα με πληροφορίες παρασύρθηκε από διερχόμενο όχημα στην περιοχή του Αγ. Γεωργίου στην Πρέβεζα. Ο 35χρονος μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο στο νοσοκομείο της Πρέβεζας και από εκεί σήμερα νωρίς το πρωί στο Πανεπιστημιακό των Ιωαννίνων αφού η κατάσταση του κρίνεται ιδιαίτερα σοβαρή και κρίσιμη. Τα τραύματα του 35χρονου είναι σοβαρά αφού έχει υποστεί ρήξη αορτής με αποτέλεσμα να χάσει πολύ αίμα καθώς και έχει πολλαπλά κατάγματα και κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις. Υπάρχει μεγάλη ανάγκη για αίμα και όποιος μπορεί δεν έχει παρά να πάει στο πλησιέστερο νοσοκομείο της περιοχής του και να δώσει αίμα για τον ....»
28 Αυγούστου 2000
Εξωραϊστικός Προοδευτικός Σύλλογος  "Άγιος Γεώργιος"
Θέμα: "Αίτηση εισαγωγής θέματος στο Δημοτικό Συμβούλιο του δήμου Πρέβεζας".
Στις 23-9-1999 από την Αστυνομική Διεύθυνση Πρέβεζας Τμήμα Τροχαίας με αριθμό πρωτοκόλλου 1016/55/10-α εστάλη στο Δήμο Πρέβεζας θετική γνωμάτευση για την δημιουργία οδικών εμποδίων (σαμαριών) στον οικισμό μας. Η  γνωμάτευση της Τροχαίας είναι απόρροια αιτήματος του συλλόγου μας και στηρίχτηκε στις διατάξεις του κώδικα οδικής κυκλοφορίας. 
Παρά την σπουδαιότητα του αιτήματος ως προς τους λόγους που επικαλούμαστε και την συνηγορία του πιο αρμόδιου υπηρεσιακού οργάνου, του τμήματος Τροχαίας, αυτό δεν εισήχθη προς συζήτηση στο Δημοτικό Συμβούλιο και  από το Δήμο δεν είχαμε έγγραφο που να μας εξηγεί τους λόγους άρνησής του.
 Οι οικιστές μας και όσοι κάνουν τις διακοπές τους βιώνουν καθημερινά το μαρτύριο της ηχορύπανσης από τις μεγάλες ταχύτητες των διερχομένων τροχοφόρων (αυτοκινήτων και δικύκλων) και είναι υπαρκτός, όπως στο παρελθόν, ο  κίνδυνος θανατηφόρων ατυχημάτων. 
Για τους λόγους αυτούς παρακαλούμε να θέσετε το θέμα μας ... Σας υποβάλλουμε τα αντίστοιχα έγγραφα προς ενημέρωσή σας».  
 Από το 2000 ο σύλλογος Αγίου Γεωργίου παρεμβαίνει χωρίς αποτέλεσμα στο Δήμο για την τοποθέτηση οδικών εμποδίων στον οικισμό στον οποίο έχουν συμβεί τροχαία ατυχήματα και μάλιστα θανατηφόρα. Αυτό τεκμηριώνεται και από στοιχεία της Αστυνομικής Διεύθυνσης η οποία εκτός των άλλων και  για αυτό το λόγο γνωμάτευσε θετικά.
Με την ανάπλαση της Κυανής Ακτής και τη μαζική κάθοδο ανθρώπων σε αυτή καθημερινά, γινόμαστε μάρτυρες περιστατικών που θα μπορούσαν να εξελιχθούν σε σοβαρά τροχαία ατυχήματα. Ο δρόμος προς Παντοκράτορα είναι για τους πεζούς και ποδηλάτες «σκέτη καρμανιόλα».  Με δυσκολία «συναντιούνται» δύο αντιθέτως κινούμενα  αυτοκίνητα.
Είναι εξοργιστική η αδιαφορία των τοπικών αρχών κάθε φορά αλλά επίσης εξοργιστική είναι και η αντίληψη πολλών δημοτών για την μη αναγκαιότητα των οδικών εμποδίων στην πόλη μας.
Οι άλλοι Στην εικόνα (2) φαίνονται τα λεγόμενα "σαμάριά" σε διάφορες Ευρωπαϊκές πόλεις.
Επηρεασμένος και με άσχημα συναισθήματα για τον τρόπο προσέγγισης στο ζήτημα αυτό από αρχές αλλά και δημότες, έχω βιντεοσκοπήσει σε κάθε πόλη που ταξίδευσα τους «μειωτές ταχύτητας δρόμου» (road speed bumps). Δυστυχώς δεν καταφέραμε να πείσουμε μέσα από το σύλλογό μας τους αρμόδιους για την αναγκαιότητα αυτής της παρέμβασης που σημειωτέον γίνεται και σε πάρα πολλές πόλεις της Ελλάδας σώζοντας κυριολεκτικά ανθρώπινες ζωές. Εδώ κυριαρχεί το αξίωμα «πρώτα το αυτοκίνητο και μετά ο πεζός».  Παρότι στις άλλες Ευρωπαϊκές χώρες η καλή οδική συμπεριφορά είναι  αναπτυγμένη στον ύψιστο βαθμό, τα «σαμάρια» είναι διαδεδομένη πρακτική για να ελαχιστοποιηθεί ο κίνδυνος που ελλοχεύει έστω από ελάχιστους απρόσεκτους ή κακούς οδηγούς ή πεζούς.
Κώστας Καλέντζης
ΣΣ1
Δεν έχουμε καμιά πληροφόρηση για την υπαιτιότητα στο ατύχημα της γειτονιάς μας. Ήταν όμως μία ευκαιρία για να επαναφέρουμε το θέμα της αντιμετώπισης ενός προβλήματος με πολλά μέχρι τώρα τραγικά περιστατικά.
ΣΣ2
Επειδή παλαιότερα αναπτύχθηκαν και σε  Δημοτικό συμβούλιο περίεργες επιχειρηματολογίες για τη μη τοποθέτηση μειωτών ταχύτητας στους δρόμους, ενημερώνουμε τους φίλους αναγνώστες ότι προφανώς δεν τοποθετούνται οπουδήποτε τέτοια εμπόδια (σαμάρια). Η τροχαία κάτω από συγκεκριμένες προϋποθέσεις γνωματεύει για τους δρόμους τοποθέτησης με τελικό στόχο την ελαχιστοποίηση των κινδύνων κατά της ανθρώπινης ζωής. 


2012 7ος
ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ 
Μπαντόραν - Πρέβεζα

Εικόνα 1


Εικόνα 2



















Εικόνα 3












Το έναυσμα για αυτή τη δημοσίευση μου το έδωσε η αρχειοθέτηση αυτές τις μέρες υλικού από την πόλη Μπαντόραν της Ιρλανδίας, την αδελφοποιημένη με τη δική μας.

ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ
Σάββατο 30 Ιουλίου 2012 βρέθηκα για λίγο (περαστικός) με πολιτικό πρόσωπο που συνοδεύονταν από κάποιον (δε γνωρίζω την ιδιότητά του). Κάναμε μία μικρή συζήτηση για το θέμα της ακτής και την αστοχία της εκσκαφής υλικού σε αυτή (εικόνα 3).
Στην παρατήρησή μου ότι με την πάροδο μεγάλου χρονικού διαστήματος και τις διαδοχικές επιστρώσεις (φυσική διαδικασία) το υλικό αυτό με την επίδραση και άλλων παραγόντων (φερτό υλικό βροχής κλπ) «εδαφοποιείται» (κομποστοποιείται), αποκτά χλωρίδα (εικόνα 3) και αναπληρώνει την ακτή, ο εν λόγω κύριος μου μίλησε με απαξιωτικό τρόπο και με μία απλοϊκή λογική για το πώς είναι δυνατόν το φύκι να γίνεται έδαφος.  Ο εν λόγω κύριος πιθανόν να συμβουλεύει και τους άρχοντές μας.
 Έχει λοιπόν γούστο να γκουγκλάρετε στη λέξη φύκια για να δείτε τι γίνεται:

Υλικά κατάλληλα για κομποστοποίηση:Φύλλα από φυτά και δέντρα.
Υπολείμματα καλλωπιστικών φυτών δέντρων (κλαδιά, βλαστοί).
 …………………
Ροκανίδια και πριονίδια ξύλου σε μικρές ποσότητες (όχι εμποτισμένης ξυλείας).
Φύκια θάλασσας
………………………..
Κοπριά από αιγοπρόβατα και βοοειδή κλπ
Λοιπόν ένα καταπληκτικό λίπασμα και οικολογικό 100% είναι τα φύκια από την θάλασσα ..............................
φύκια. Συμφωνώ ότι είναι δώρο θεού, δωρεάν λίπασμα στις παραλίες μας ...............................
Για τρίτη χρονιά εφαρμόζεται φέτος στην Κυπαρισσία η κομποστοποίηση φυκιών από παραλίες της περιοχής. Η διαδικασία ξεκίνησε χθες, με τη συγκέντρωση των φυκιών από την κεντρική παραλία του Αϊ-Λαγούδη. Με την κατάλληλη βιολογική, φιλική προς το περιβάλλον επεξεργασία και τη χρήση οργανικής ύλης, σε 1 χρόνο περίπου τα φύκια αυτά θα έχουν μετατραπεί σε ένα πολύτιμο υλικό το οποίο - μέσω της εταιρείας που κάνει την κομποστοποίηση - θα φτάσει στην αγορά. Όπως μας εξήγησε ο αντιδήμαρχος Γιώργος Σαμπαζιώτης, είναι ένα επιτυχημένο πρόγραμμα που ξεκίνησε από τον πρώην Δήμο Κυπαρισσίας και θα συνεχιστεί, ενώ στις προθέσεις της δημοτικής αρχής είναι η ένταξη και άλλων παραλιών του καλλικρατικού δήμου. Αναλυτικά ..............................

Καλοκαίρι 2012. Κυανή ακτή. Μια μητέρα αναστατωμένη προέτρεπε τον μικρό της μες στη θάλασσα να φύγει από το σημείο που στέκονταν γιατί στον πυθμένα ήταν "λεκές". Ο λεκές ήταν το φύκι. Πιθανόν η κυρία ήταν από αυτούς που προέτρεψαν «άρχοντα» στο Δήμο μας  να προχωρήσει σε απόσυρση των φυκιών της παραλίας με το γνωστό καταστροφικό αποτέλεσμα. Κατά το μυαλό της κυρίας αυτής ποιος ξέρει τι τέρατα ή ξωτικά κρύβονταν στα φύκια και κινδύνευε.

Στη φωτογραφία (1) Απρίλιος 2004 στην αδελφοποιημένη με τη δική μας πόλη Bundoran της Ιρλανδίας. Η πινακίδα κατευθύνει στο SEAWEED BATHS (λουτρά με φύκια). Το μέρος αυτό στήριξε την τουριστική του ανάπτυξη σε αυτήν την παραλία με το φύκι (φυκοθεραπεία).

Στη φωτογραφία (2) -5 Φεβρουαρίου 2013 – αποτυπώνεται η φυσική προστασία της ακτής από το συσσωρευμένο όγκο φυκιών που η ίδια η θάλασσα δημιούργησε. Το φύκι αυτό σύμφωνα και με το μελετητή του έργου προστασίας  και με τη γνωμάτευση των τεχνικών υπηρεσιών τού Δήμου που επέβλεψαν το έργο, δεν αποσύρεται το καλοκαίρι αλλά διευθετείται για την ομαλή πρόσβαση των λουομένων. 
Πράξεις σαν τη περυσινή (εικόνα 3), φθηνής μικροπολιτικής λογικής έναντι ανθρώπων σαν την κυρία του παραδείγματος, ας ελπίσουμε ότι δεν θα επαναληφθούν.
Κώστας Καλέντζης




Τετάρτη, 19 Ιανουαρίου 2011
Δύο εικόνες – Οι άλλοι και μεις - Τουριστικό περίπτερο

Είναι απίστευτο αυτό που συμβαίνει στην πολύπαθη πόλη μας. Δεν υπάρχει μέρος στον πολιτισμένο κόσμο που να είναι τόσο δύσκολη η εφαρμογή του αυτονόητου όσο στον τόπο μας.
Αυτό επιβεβαιώνεται κάθε φορά που επισκέπτομαι μέρη σαν τα δικά μας, στην Ελλάδα ή αλλού. Στις φωτογραφίες (1) και (2), αποτυπώνεται ο διαφορετικός τρόπος διαχείρισης από εμάς και τους άλλους, του φυσικού και ανθρωπογενούς περιβάλλοντος.
Το γνωστό σε όλους μας τουριστικό περίπτερο (φωτο 2), κραυγαλέα «προέτρεπε» σε ένα συγκεκριμένο είδος επιχειρηματικής δραστηριότητας που κατά κύριο λόγο θα σέβονταν τη θέση, τη θέα και την ιστορία του. Αυτό δεν έγινε και η συγκεκριμένη επένδυση προφανώς με μεγάλο κόστος, το μόνο που πέτυχε ήταν να αλλοιώσει με βάρβαρο τρόπο την αισθητική του τοπίου και να ακυρώσει κάθε προοπτική αποδοτικής λειτουργίας και βιώσιμης ανάπτυξης.
Αυτό προκλήθηκε από νέους επιχειρηματίες που υποτίθεται έχουν την γνώση και σύγχρονα ερευνητικά εργαλεία στη διάθεσή τους, για το είδος της επιχειρηματικής δραστηριότητας που θα έπρεπε να ασκήσουν και για τις αρχιτεκτονικές παρεμβάσεις που ήταν αναγκαίες.

Τελικά η πόλη μας πορεύεται κατά τις θελήσεις κάποιων (δυστυχώς και νέων ανθρώπων) που φαίνεται αγνοούν στοιχειώδη πράγματα για τα συγκριτικά της πλεονεκτήματα που συνιστούν η θέση της, η ιστορία της, ο πολιτισμός της και το ιδιαίτερου κάλους φυσικό της περιβάλλον.
Κάπως έτσι όμως η πόλη μας βραδυπορεί επικίνδυνα στο δρόμο της ανάπτυξης.
Κρίμα

ΣΣ 1
Οι δημόσιοι φορείς που έχουν την ευθύνη της εκμίσθωσης του χώρου (φωτο 2), δεν είχαν δυνατότητα αποσόβησης αυτής της κακοποίησης?
ΣΣ 2
Ένα θέμα που αξίζει ανάλυσης για το ψυχοκοινωνικό μας «στάτους» αφορά και στις απίστευτες στα όρια της φαιδρότητας ονομασίες επιχειρήσεων που δεν σηματοδοτούν τίποτα για τον ιστορικό και πολιτισμικό χαρακτήρα της πόλης.
Κώστας Καλέντζης


Δευτέρα, 22 Δεκεμβρίου 2008
Ουδέν κακό αμιγές καλού



Πρέβεζα
Μια μέρα του Δεκέμβρη 2008
Στο καινούργιο πεζοδρόμιο.


Θα μπορούσε να εξοργίσει τον καθένα η φωτογραφία αυτή.
Θέλω να είμαι ειλικρινής. Το περίμενα να συμβεί. Γιαυτό δεν αντιδρώ με έκπληξη και θυμό.
Μου δίνεται όμως η αφορμή να καταθέσω τον παρακάτω προβληματισμό.

- Με τον τρόπο που παρκάρει το πεζώ, επιτρέπει να κυκλοφορούν σε δύο αντίθετες κατευθύνσεις τα αυτοκίνητα στο υπόλοιπο κομμάτι του δρόμου. Είναι σίγουρο ότι σε λίγο καιρό έτσι θα παρκάρουν οι περισσότεροι σε αυτό το μέρος (κυρίως το καλοκαίρι). Οι οδηγοί αντιλαμβάνονται ότι με φυσιολογικό παρκάρισμα είναι δύσκολη η κυκλοφορία των άλλων οχημάτων. Κατά κάποιο τρόπο διευκολύνουν την κατάσταση και προστατεύουν και τα δικά τους οχήματα (παρατηρείστε ότι είναι καινούργιο το πεζώ). Όμως η εικόνα δεν παύει να είναι εικόνα τριτοκοσμική που προσβάλει την πόλη μας και επειδή «ουδέν κακό αμιγές καλού» ίσως μόνο έτσι αντιληφθούμε την αναγκαιότητα της πεζοδρόμησης αυτού του δρόμου για τη σύνδεση της παραλίας με το αισθητικό δάσος και την ακτή της πόλης. Για τους εποχούμενους υπάρχουν μεγάλοι χώροι πάρκινγκ (χώροι στρατοπέδου), η δε απόσταση από την παραλία είναι λίγα λεπτά.
Κώστας Καλέντζης



Τρίτη, 2 Δεκεμβρίου 2008

Συν Αθηνά και χείρα κίνει


Από την παραλία μέχρι το τουριστικό περίπτερο, ένα αξιόλογο έργο για τους πεζούς, ολοκληρώνεται από το λιμενικό ταμείο. Οι συμπαθείς ερασιτέχνες ψαράδες που δίνουν και μιαν χαρακτηριστική νότα με την παρουσία τους στο πεζοδρόμιο αυτό, ας κάνουν μία μικρή παραχώρηση και στους διαβάτες. Είναι πολύ πλατύ το μέρος και χωράνε άνετα τα σύνεργά τους και οι πεζοί. 
Η εικόνα που δημοσιεύουμε με τα σκουπίδια στο μέρος αυτό ενώ λίγα μέτρα απέναντι υπάρχουν κάδοι απορριμμάτων, δεν τιμά ούτε τον πολιτισμό μας ούτε την πόλη μας. 
Η φωτογραφία αυτή έχει ιδιαίτερη βαρύτητα γιατί τη ρύπανση την ανέχονται αν δεν την προκαλούν οι ψαράδες που κάνουν ένα χόμπι μακριά από κλειστούς και ανθυγιεινούς χώρους συναθροίσεων που κατασπαταλάται ο ελεύθερος χρόνος και λογικά θα έπρεπε λόγω αυτής της ενασχόλησης να διαμορφώνουν χαρακτήρα ευαίσθητο στα περιβαλλοντικά προβλήματα, ένα χαρακτήρα πολιτισμένου ανθρώπου. Στο χέρι τους λοιπόν εναπόκειται να είναι καθαρό το μέρος που περνούν ένα μεγάλο κομμάτι του χρόνου από τη ζωή τους.
Κώστας Καλέντζης




Τρίτη, 12 Αυγούστου 2008

ΤΟ ΠΙΑΤΟ ΤΗΣ ΕΚΔΙΚΗΣΗΣ

Μία καλή φίλη μου έλεγε ότι το πιάτο της εκδίκησης σερβίρεται κρύο.Πράγματι η ιστορία στην πόλη μας, όπως φαίνεται και στη φωτογραφία (10/8/08), σέρβιρε πολύ κρύο πιάτο μετά από πολλά χρόνια.
Τη φωτογραφία που δημοσιεύουμε, την αφιερώνουμε σε όσους (πάσης φύσεως παράγοντες) χλεύαζαν τους αγώνες του συλλόγου Αγίου Γεωργίου για την ανάπλαση της παράκτιας ζώνης της πόλης ως μια αυτονόητη και αναγκαία για τους δημότες εξέλιξη, αλλά και ως καταλύτη για την ανάπτυξή της.
Είναι τώρα από όλους προβλέψιμη η ροή των επερχομένων γεγονότων στην κατεύθυνση της περαιτέρω αξιοποίησης της ακτής και του αισθητικού της δάσους.
Η σημερινή δημοτική αρχή που συνέβαλε στη διαμόρφωση της σημερινής εικόνας, είμαστε σίγουροι ότι, συναισθανόμενη το ιστορικό της χρέος, θα επιταχύνει τις διαδικασίες με τις αναγκαίες ιεραρχήσεις και παρεμβάσεις που θα οδηγήσουν την πόλη σε ένα καλύτερο τουριστικό μέλλον. 
Η ανάπτυξη στην ακτή της πόλης υποδομών ενταγμένων στο περιβάλλον της (αναψυκτήρια κλπ), η αλλαγή αισθητικής και χρήσης των υπαρχόντων κέντρων (πχ Κυανή, Πανόραμα), η πεζοδρόμηση ποδηλατοδρόμηση του αισθητικού δάσους και η σύνδεσή του με το ιστορικό κέντρο, η χωροταξική μελέτη της παράκτιας ζώνης του Δήμου για τις επενδύσεις στον τουρισμό στα πλαίσια του ΓΠΣ, προβάλλουν ως άμεσες προτεραιότητες.
ΥΓ
Οι τοπικοί φορείς εξουσίας δεν είναι οι από μηχανής θεοί που θα κινήσουν μόνοι τους τα νήματα της εξέλιξης και της προόδου. Οι νέοι επιχειρηματίες που έχουν άμεσο συμφέρον αφού επενδύουν πολλές φορές από το υστέρημά τους, πρέπει περισσότερο από όλους τους άλλους να σχεδιάζουν προβλέποντας τις εξελίξεις.
Δυστυχώς οι αλλαγές ονομάτων (που σηματοδοτούν τη χρήση τους) δύο κέντρων στην ακτή της πόλης και στις παρυφές οικισμού με μεγάλη ανάπτυξη, δεν δείχνουν σχεδιασμό με σωστή πρόβλεψη.
Κώστας Καλέντζης



2007 ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΑΘΗΝΩΝ 

ΕΝΤΥΠΟ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ / ΣΥΛΛΟΓΩΝ


ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΦΟΡΕΑ
Εξωραϊστικός Προοδευτικός Σύλλογος «Άγιος Γεώργιος» Πρέβεζας
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΤΕΓΗΣ
Καζαντζάκη 13
Τ.Κ. – ΠΟΛΗ / ΠΕΡΙΟΧΗ
4810 Πρέβεζα
ΔΗΜΟ /ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ
Πρέβεζας
ΤΗΛΕΦΩΝΟ
2682026878
FΑΧ
2682026878
E-MAIL
kostaskalentzis@yahoo.gr


ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ / ΣΥΛΛΟΓΩΝ"

Απόφαση αναγνώρισης πρωτοδικείου
Η ίδρυση του συλλόγου έγινε το 1963

Ιστορικό
Ο σύλλογος είναι από τους πιο παλιούς συλλόγους της πόλης και ιδρύθηκε το 1963 στα πλαίσια του «Γενικού κανονισμού συνιδιοκτητών» από τους οικιστές του οικισμού των εργατικών κατοικιών Αγίου Γεωργίου Πρέβεζας
Καταστατικό & τροποποιήσεις
Το καταστατικό τροποποιήθηκε με πράξη προέδρου 19/1976 – Απόφαση 26/8/1976 – ΦΕΚ 441/15-4-1976   
Σφραγίδα – Έμβλημα

Σκοποί
Σύμφωνα με το άρθρο 2 σκοποί του συλλόγου είναι α) Η υποστήριξη των μελών του συλλόγου β) Ο εξωραϊσμός του χώρου του οικισμού γ) Εκπολιτιστικός και γενικά η πρόοδος των μελών του
Αριθμός μελών
160 μέλη
Στέγη
Το γραφείο του συλλόγου φιλοξενείται στο σπίτι του εκάστοτε Προέδρου
Οικονομικοί πόροι – έσοδα
Έκτακτες επιχορηγήσεις και εισφορές μελών
Εκδόσεις                                                                                                                               
Κατά καιρούς φυλλάδια ενημέρωσης. Cdrom παρουσίασης του θέματος της Κυανής Ακτής που παρουσιάσθηκε σε ημερίδα του Δήμου Πρέβεζας το 2003. Βιβλίο υπόμνημα 100 σελίδων για το θέμα του βιολογικού καθαρισμού της πόλης μας και των επιπτώσεων στον Αμβρακικό κόλπο 5ος/1995. Εισηγήσεις σε ημερίδες.

Τμήματα αρχείου
Στο αρχείο του συλλόγου υπάρχει σε ψηφιακή μορφή συλλογή φωτογραφιών

Πολιτιστικές – Επιστημονικές δραστηριότητες
Διοργάνωση έκθεσης ζωγραφικής 5/5/89. Διοργάνωση συγκεντρώσεων με ευθύνη του συλλόγου για το θέμα του βιολογικού και την επίπτωσή του στον Αμβρακικό κόλπο (1995). Συμμετοχή σε ημερίδα για την παράκτια ζώνη της πόλης (Κυανή Ακτή) και παρουσίαση του θέματος σε Cdrom. Συμμετοχή σε ημερίδα από το Επιμελητήριο με εισήγηση στα θέματα «Τουρισμός» και «Πολυμέσα και τουρισμός». Συζητήσεις και σύνταξη υπομνήματος κατά της εγκατάστασης ΚΤΕΛ στη παράκτια ζώνη. Δημοσιεύματα κατά της κοπής δένδρων του αισθητικού δάσους της πόλης. Πληθώρα συνεντεύξεων στον τοπικό τύπο για περιβαλλοντικά ζητήματα της πόλης και του οικισμού (Αδέσμευτος 5/5/89, τοπικός τύπος 20/7/07,  Ήπειρος 2/8/2000, Γνώμη 20/1/2000, Βήμα 23/1/01, Β’ημα 13/1/01, Ήπειρος 16/5/01, Βήμα 11/5/01, Γνώμη 16/5/01, Τοπική 16/5/01 κλπ. Συνδιοργάνωση με το Δήμο επί σειρά ετών των εκδηλώσεων στον οικισμό για τα παραδοσιακά «κούλουμα».

Λοιπές δραστηριότητες
Κατά καιρούς και με την ευκαιρία των απολογιστικών συνελεύσεων διοργανώνονται συνεστιάσεις στα κέντρα του οικισμού. 
Προσφορές προς την ιδιαίτερη πατρίδα
Έγιναν προσπάθειες αναβίωσης για κάποια χρόνια του εθίμου της φωτιά την περίοδο των «Απόκρεω». Δεν ευοδώθηκαν οι προσπάθειες. Από τα έσοδα του συλλόγου έγινε δενδροφύτευση των πλατειών του οικισμού, ανάπλαση του χώρου, κατασκευάσθηκε καινούργιο σύστημα ύδρευσης και ποτίσματος και το σπουδαιότερο επιτεύχθηκε η ενεργή συμμετοχή των οικιστών μελών του συλλόγου στις διαδικασίες εξωραϊσμού του χώρου.



ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΕΛΩΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ

ΜΕΛΗ Δ.Σ.
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ
ΙΔΙΟΤΗΤΑ - ΤΙΤΛΟΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
ΤΗΛΕΦΩΝΟ
FΑΧ
E-MAIL
Πρόεδρος
Καλέντζης Κώστας
Εκπαιδευτικός
Ν. Καζαντζάκη 13 Πρέβεζα 48100
2682026878
2682026878
kostaskalentzis@yahoo.gr
Αντιπροεδρος
Νέλλης Αναστάσιος
Φυσικοθεραπευτής
Ν. Καζαντζάκη 14 Πρέβεζα 48100
2682024898


Γραμματέας
Συνέσιος Στέφανος
Μελισσοκόμος
Βάρναλη 12
Πρέβεζα 48100
2682029651


Ταμίας
Κωνσταντινίδης Κώστας
Γυμναστής
Ν. Καζαντζάκη 7
Πρέβεζα 48100
2682021272



Μέλη
Μπάμπαλης Ιωάννης
Ι. Υπάλληλος
Ν. Καζαντζάκη 17
Πρέβεζα 48100
2682028430


Νάνος Ιωάννης
Συνταξιούχος τραπεζικός
Ν. Καζαντζάκη 15
Πρέβεζα 48100



Τέφας Ηλίας
Ελεύθερος επαγγελματίας
Βάρναλη 2
Πρέβεζα 48100
2682061497











Κείμενα διαχειριστή

Δεν υπάρχουν σχόλια: